27 mars 2012

Näckrosdammen..

I dag har vi varit en lång härlig runda till våran kära Näckrosdamm och sen gick vi ut till Ängarna och kohagarna oxå, så härligt väder vi har just nu. +19, såg jag när jag fotade med min mobil...
Näckrosvovvarna vid Näckrosdammen, efter ett Näckrosbad

Olivia och Fiffi brott-bus-leker på ängen..

Fiffi vid bäcken...

Bergsklättrar Fiffi...

Uppe...Mamma Olivia tittar så att allt går bra, nere i vänstra hörnet...

Olivia härligt ljusblått bakom i himmlen
Fiffi ler-busa
Sophia har haft skönhetsbad...

Lady och Fiffi svalkar tassarna

4 kommentarer:

  1. Winston of North Bend28 mars 2012 kl. 09:10

    Järnspikar, vilken helskön vårbu...förlåt, menar cockerbukett av vackra flickor!!!
    Och Du, världens sötaste Fiffi, är ju super på att klättra. Jag är grymt imponerad och tycker att Du är en tuff o helcool tjej!

    SvaraRadera
  2. Du få följa med nästa gång och klättra tillsammans med mig, Winston

    SvaraRadera
  3. Winston o. N. B.28 mars 2012 kl. 12:32

    Visste väl att jag kan lita på Dig, sötaste Fiffi! Jag lovar fånga Dig om Du (mot all förmodan) faller med min ack så vältränade kropp, he he he.
    Störtkruka står på inköpslistan, något mer? Kanske matte-mamsen skall "sno"
    ihop en speciell klättrarkostym? Icke att förglömma en rejäl ryggsäck fylld med god fika! Puss på Dig!

    SvaraRadera