4 mars 2012

Första fikan på gården i går, Härligt!!

Vi fikade ute i härligt vårväder, bara ena dottern fattades, solen sken hundarna njöt och vi mumsade på härliga winerbröd och Chokladbollar, som Doterrns kompis kom och bjöd på..Tack,tack det var smaskens..

Lady uppskattade fikan jätte mycket...


Vi vill oxå ha fika.....

Lady gammeldamen gillar att sova i stolarna...

Käre mor ville komma på besök, men blev avrådd, då hundarna säkert smittar fortfarande och det är inte skoj, när man bor i lägenhet,,, mattar och golv täcken och filtar allt har fått tvättats, flera gånger om...

Nu går vi innåt....

Jag tog en första tur med Jax-on med min nya Kickbike, så skoj, men oj vilket flåsande det blev, måste bättra på min kondis;-)hihi...

Egentligen skulle jag och Fiffi varit på två utställningar i helgen, men alla hundarna har drabbats av Som jag kallar det, Vinterkräksjukan, precis som många människor gör oxå just runt skiftet Vinter Vår!!

Så vi fick hålla oss hemma..

2 kommentarer:

  1. Winnie Pinnie of North Bend4 mars 2012 kl. 15:07

    Ja, sådant läskigt vill man helst inte drabbas av men jag hoppas att ni är bra snart igen!
    Synd om utställningarna men det kommer fler och
    det är väl snällt av er att låta andra få lite uppmärksamhet, hohoho! Ni hade det ju en supermysig dag hemma. Såg er allt hur ni alla satt ute och gosade i solskenet!

    SvaraRadera
  2. Jenna o vovvarna4 mars 2012 kl. 16:40

    Så härligt med trädgårdsfika :D
    Supergrattis till Ella-Bella som det gick så fantastiskt bra för!!!!
    Vart ska detta sluta, ska bli kul att se henne i Malmö.

    SvaraRadera