25 mars 2012

Fiffi på hundpromenad på Söderåsen i dag...

I härligt vårväder fick jag och Fiffi följa med till Söderåsen i dag och gå på en hundpromenad med för Fiffi okända hundar..
och det gick hur bra som helst, hon trampade på bra och vi gick balansgång, hittade gömda godisar och Matte, fick hitta på lösningar för att komma åt godisar..
Jag fick en trogen följeslagare, kallade honom för Sune, men han hette något annat...

några vovvar och Fiffi

Fiffi gillade denna Tollare mycket, kan det vara färgen???;-)

Sen var det lite skönhetsbad i bäcken oxå...

Sen efteråt fick vi goda våfflor hos Helen, tack tack.. Jag köpte med mig hundgottis till alla vovvarna och tackar Jenna och Enzo för trevlig dag..

Nu på kvällen har jag varit och vägt Sophia hos mamma och det har jag uppdaterat om i hennes valpblogg...  http://nackrosdammensvalpar2012.blogspot.se/

3 kommentarer:

  1. Snyggve på North Bend26 mars 2012 kl. 10:45

    Järnspikar, vilken härlig vårpromenad! Och Du, Fiffi, visst har vi den finaste färgen! Rött är snyggt och jag tycker själv att jag klär mycket bra i den, hohoho!
    Inte alls konstigt att ni blir beundrade när ni alla kommer i samlad tropp runt dammen, ser ju hur fint ut som helst. Det händer att man ser motsatsen också. Fast de har färre hundar är det noll kontroll.....

    SvaraRadera
  2. Japp WINNE vi är finaste fina, rött skimmrande runt dammen i solsken, kan knappt bli vackrare, hehe...

    Tror minsann vi måste få till en liten promenad snart, kanske med medtagen fika, voff voff...

    Vi har allt sett dig i trädgården, struttandes omkring så fint....

    SvaraRadera
  3. Winnie of North Bend26 mars 2012 kl. 22:09

    Visst är jag stilig, när jag spänner musklerna och travar runt längs staketet?!! Tror att alla damer blir både hänförda och svimfärdiga när de ser mig och min ack så vackra lekamen.
    Fika låter bra, det tackar jag aldrig nej till!

    SvaraRadera