6 mars 2012

Har tagit kort med min mobil kamera..

Olivia,Jax-on,Sophia,Fiffi och Lady
Vi har varit ute och gått en lång härlig runda i det härliga vädret.. Solen sken och de hade lagt ut kogödsel i hagen, så när vi kom hem fick jag dusha dem alla fem..
De blev ju inte så bra, men man lär väll sig  med tiden...
Skogen




Olivia, Jax-on och Lady

Snön som smält och blivit vatten i bäcken..

Fiffi, Olivia och LAdy


Sophia

Gräva är skoj

Sophia

Ska ta en film nästa gång, så får vi se hur det ser ut...

1 kommentar:

  1. Carlito på North Bend6 mars 2012 kl. 22:17

    Ho ho ho! Det berättade ju matte-mamsen, att de har gödslat. Jag hann knappt insupa de ljuva dofterna förrän de högg mig i nackskinnet också bar det av till ett annat, icke så doftrikt ställe. Suck, inte lätt att vara vovve.
    Träffade ny en ny tjej, en söt Briardflicka vid nammn Bessy.Fastän hon bara är 8 mån körde hon över mig totalt! Snacka om att vara stentuff. Min machoattityd fick sig en knäck men kul hade vi.

    SvaraRadera