24 feb. 2012

Barnbesök på bygget...

 Dessa tre små busiga barn gjorde mina hundar trötta för dagen...
 Den minsta lilla buigaste av dam alla tre..
 Får pussar av Jax-on och dotter Fiffi, de stora sover på sängen..
 Söte Jax-on, ska bli trimmad...Fiffi pussar och smakar lite på öronsnibben;-)
 Lady hon har bästaste platsen i soffan..
 Hej lilla Fiffi, dessa två blev kompisar...
 In i buren busfröna....
 Nu pussar vi på stora syster oxå;-)
 Lille pojken blir av med sin vante, hihi, den har Fiffi tagit och springer omkring med, de andra busar runt oxå...
 Fiffi med vanten och Lady och Jax-on leker..
 Puss på dig Fiffi säger storasyster...
 Gulle gullbild

Min bror med familj har varit här på lunch, så trötta hundarna blev av allt som hände och barnaspring, de fick mat sen och sover nu djupt alla fem... Jax-on ska vara här i tre veckor då hans Matte och Husse har semester i Thailand, härligt för dem....

1 kommentar:

  1. Winston of North Bend24 februari 2012 kl. 22:16

    Tror minsann att ni, Jaxon o Fiffi är lika pussiga som jag! Familjen håller på att "go bananas" för jag ÄLSKAR att pussas från morgon till kväll men vad då? Det är säkert sköna Sophia som har inspirerat mig, hahaha!
    Önskar er alla en fin helg med mycket spring, bus OCH MYS!!!

    SvaraRadera