17 jan. 2012

LÖÖP..

Tror att både OLivia och Sophia börjar lööpa snart, kanske bara en av dem nu först(Olivia), men något är på G, märker man här hemma... Spännande att se om jag tror rätt...

Olivia har ju hit in tills lööpt oftare än Sophia, men vem vet allt kan ändras..har man fått lära sig....

Jag och Fiffan har varit en sväng till tippen i dag och sen till djuraffären för att välja ut hjortben till hela gänget.. Och för att hälsa lite på Lisette, det är Bossen i Tyringedjuraffär.Sist vi var där träffade hon en liten tax kille, som hon busade med, så hon ville gärna gå in till affären...

Nu ska jag och de stora tjejerna ut en sväng och Fiffi  får träna på att vara hemma själv..

Sen ska jag en sväng till jobbet i kväll...

Ha en bra dag

3 kommentarer:

  1. Oj vad spännande med tjejerna, håller tummarna att något är på gång.

    SvaraRadera
  2. Var det kanske mina snygga killar som satte fart på tjejerna, hi hi

    SvaraRadera
  3. Winston of North Bend18 januari 2012 kl. 06:45

    Det rökta älgbenet är så mumsigt att det knappt är sant!!!! Jag har tuggat o tuggat så mina käkar är helt slut.
    TACK fina fiffiga Fiffi för att Du rekommenderade det!

    SvaraRadera