22 jan. 2012

lek i snön...


5 kommentarer:

  1. Snyggve of North Bend22 januari 2012 kl. 13:24

    Oj, vad skoj ni har! Och vilken pigg o rolig
    "mormor" Du har Fiffi!
    Kunde inte se Dig först, sköna Sophia, men såg sedan att Du stod och tittade så drömmande bort åt mitt håll! Puss på Dig, sötnos!

    SvaraRadera
  2. På med höckle ;-)och arbetskläder i morgon, nu är jag snart tillbaka på heltid, i kväll blir det en tidig natti natti, så hoppas hundarna var nöjda med sin snölek!!

    Axlarna värker, men vad ska man göra med fyra vovvar som spretar åt varsitt håll, ja tur jag inte har några förbud utan kan göra precis, som jag vill utan att råka illa ut(halt som attans)....Vi får se om jag kommer i ambulans eller kan gå själv, bandagerad från topp till tå;-)(tar mobilen med för påkallning av uppmärksamhet!!!)för mitt hjärta har ingen sagt något om ännu, hjärtattacken får vänta....Undrar hur många minuter det tar, för cyckeln tror jag får stå kvar här hemma..krasch bom bang...

    SvaraRadera
  3. Glömde tillägga att vi får FIRA om Matte tar sig till och från, så att vi kan ut och leka i snön i morgon igen....Jag kanske struntar i de andra och springer över till dig käre Winston en stund, pussar SOPHIA;-)

    SvaraRadera
  4. Don Carlo of North Bend22 januari 2012 kl. 22:19

    Sophia, här är plats för Dig också och måste säga att jag gillar skarpt Dina pussar! Jag o matte håller tummarna för Din matte så hon klarar sig helskinnad till jobbet. Järnspikar, vad trist om hon råkar ut för något som sätter p för våra planer i vår! Ja, då menar jag inte våra mattars
    planer som mest går ut på att fira o svira medan vi är mer åt det hälsosamma hållet, ha ha ha. Ha det bra godingar!

    SvaraRadera
  5. Winston of North Bend23 januari 2012 kl. 17:11

    Ja, det är jag igen, charmgutten! På tal om snö,"brorsan" upptäckte min Akilleshäl idag - JÄRNSPIKAR!! Jag gillar inte att bli mulad och det blev jag.....flera gånger!! Jag lade benen på ryggen (det var då matte-mamsen drog paralleller mellan mig o en italiensk sjökapten m.a.o. helt obegripligt, rena italienskan kan jag tro)men "brorsan" var snabb!
    Tror jag måste träna mer... Nu hoppas jag bara att er matte inte är lika taskig mot er, sötnosar!
    Ps,Hörde något om i morgon, kul!! Ds.

    SvaraRadera