2 maj 2012

Soliga MAj

I dag var vi på en skogspromenad i solskenet;-)
Men innan vi hann till skogen ville Fiffi in och busa med Winston en sväng..

Bästa BUS kompisar...liten och stor

Ja efter ett tag kom Fanny och vi stog och pratade en stund, medan bushundarna lekte...

Sen gick vi in i skogen...

Härligt med björkarna som slått ut nu i fullt bladverk...

Smal stig...

Soligt väder...

Vårat mål var denna lilla bäcken, där de kunde springa och busa och dricka vattnet. gräva och leka med varndra...

Lady...

Fiffi och Sophia i bäcken, härligt att både bada och dricka av...

Fiffi tränar balansgång på stammen:-)

Nu är hon trädklättrar Fiffi

Ser svalt ut...

Pause

Nämen oj, jo jaa, när vi varit där en stund ringde Jenna och undrade om vi oxå va i skogen och då bestämde vi att de skulle komma bort till oss en stund, så Jäger oxå fick vara med och busa...Hej Jäger säger Fiffi...

Och Jenna oxå...

Fiffi ville busa med Jäger, Jäger ville retas med Lady och Sophia var mest trött och ville hem..
Olivia fick i dag stanna hemma då hon inte orkar följa med på längre turer längre... speciellt inte i denna värmen.. Snart är det samma för Sophia som var riktigt trött när vi kom hem..

Spännande nu när det närmar sig, med valpningarna...

1 kommentar:

  1. Snyggve på North Bend2 maj 2012 kl. 21:39

    Vilken dunderfin promenad ni haft idag! Först träffa mig och sedan fine Jäger, som grädde på moset! "I´m a lucky man" tänker jag när jag ser mig i spegeln och inte då för att jag är så otroligt snygg, utan för att jag har er, Sötnosar,
    över gatan. Du Fiffi, är en helskön toppentjej som är en härlig buskompis!! Puss på er!

    SvaraRadera