12 mars 2012

Parningar..

Nu är både Olivia och Sophia parade och vi har en spännande tid framför oss med väntan och längtan..
Jag ser fram i mot båda dessa kullar, Olivias för att se om valparna blir likafina och lyckade som sist och Sophia har ju aldrig fått valpar, så det ska bli spännande att se hur de blir och hur Sophia är som mamma.
KULL 1 valparna kommer ca 13Maj om allt går som det ska, håll tummarna ! Så spännande att se om Sophia lämnar tan och framför allt om Robin lämnar klartecknat...
ROBIN, Merry Cocktails Charity

 SOPHIA Näckrosdammens Sophia Lóren
 

 Kull 2, valparna kommer ca den 8 Maj om allt går som det ska, håll tummarna...Så spännande att se om det denna gång blir några bruna valpar tikar hanar osv.. alltid lika spännande...Att dessa blir fina och trevliga det vet jag ju redan, då jag har en själv och träffat nästan alla igen...
JAX-ON, Merry Cocktails Honour


 OLIVIA King Wizard OLivia



Helt plötsligt har jag ett helt harem av lööptikar, skönt på det viset att jag vet att sen är det lugnt ett tag, men det har ju inte varit så lätt för stackars Jax-on i all denna goa lukten

4 kommentarer:

  1. Oj vad spännande och vilken fin kille du har hittat till Sophia. Då håller vi tummarna.

    SvaraRadera
  2. Ja håll tummarna nu, så får vi se vad som tittar ut;-)

    SvaraRadera
  3. Winstonio of North Bend13 mars 2012 kl. 06:48

    Vad spännande, nya smash-hits à la Olivia och Jaxon!
    Också sköna Sophia som kärade ner sig i en sådan snygging!
    Vilket vackert par, hälsar matte-mamsen. Lycka till!

    SvaraRadera
  4. Ja vi hoppas på det bästaste finaste och friskaste....

    SvaraRadera